Beques de col·laboració amb la Biblioteca

Ja s’ha publicat la convocatòria d’enguany de les beques de col·laboració amb la Biblioteca, que forma part d’una convocatòria general de 341 beques de col·laboració amb la Universitat de Barcelona (les beques destinades a les biblioteques del CRAI les trobareu detallades a partir de la pàgina 51 del document).

Us avancem que el període de col·laboració és d’11 mesos, de l’1 de setembre de 2009 al 31 d’agost de 2010 (excepte juliol o agost), amb una dedicació setmanal de 25 hores.

Com ja hem en altres ocasions, us fem cinc cèntims de les tasques més habituals dels becaris a la Biblioteca de Lletres:

• Atenció general a l’usuari.
  • Col·locació i ordenació del fons bibliogràfic.
  • Col·laboració en tasques auxiliars relacionades amb el procés del llibre (magnetitzar, posar teixells, segellar, etc.); reprografia, control de l’expositor de novetats i dels cartells d’informació cultural i acadèmica, etc.

Trobareu tota la informació necessària (inclosos els formularis de sol·licitud) aquí:

I recordeu que el termini s’acaba el 14 d’abril.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.