Louise Erdrich i la literatura nadiua americana

Louise Erdridge

The Language of Water. Conferència (en anglès) a càrrec de Louise Erdrich

Organitza: Centre Dona i Literatura – SAAS, Spanish Association for American Studies – Ambaixada dels EEUU.
1 d’abril, 13 h., Aula Magna.

“Louise Erdrich és una de les figures de la comunitat nadiua americana més representatives de l’actualitat. A la conferència “The Language of Water” l’autora parlarà del valor metafòric de l’aigua a la literatura nadiua americana, dins del marc del 9è congrés de la Spanish Association for American Studies que aquest any té per tema l’aigua. Nascuda a North Dakota el 1954 i d’orígens chippewa i anglo-alemany, Louise Erdrich ha escrit una dotzena de novel·les, a més de poesia, literatura infantil, contes i articles. També ha estat guardonada amb nombrosos premis, entre ells el National Book Critics Circle Award i el Pushcart Prize in Poetry. ”

Altres actes d’aquesta setmana a la facultat:

Rêve de bouche. Une lecture d’ “Un ver a soie” de Jacques Derrida. Conferència a càrrec de Ginette Michaud.
31 de març, 15 hores, Aula 2.4
Més informació.
Organitza: Centre Dona i Literatura.

Curso de gramática contrastiva. A càrrec d’Ángel López García, catedràtic de la Universitat de València.
31 de març, 18 a 21h. Aula 0.1 / 1 d’abril, 10a 13h, aula 0.1
Departament de Filologia Hispànica.

Sessió informativa sobre beques.
31 de març i 2 d’abril, 13 h. Aula 0.2
Organitza: Associació Cronopios amb la col·laboració del Deganat.

Asturianu 2.0: presente y futuru d’una llingua “menor”.
Conferència a càrrec de Xandru Fernández-Cernuda Díaz (Universitat Pompeu Fabra).
1 d’abril, 10 h. Aula 3.4
Organitza: Departament de Filologia Romànica.

Organitza: Secció de Filologia alemanya.

Vegeu totes les activitats programades a l’Agenda de la Facultat.

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.