El llibre electrònic a L’hora del Lector

La passada setmana (dimecres, 29) vam poder gaudir del magnífic programa L’hora del Lector de Televisió de Catalunya, que va tenir com a convidada Laura Borràs, professora del Dept. de Filologia Romànica de la UB i directora del grup de recerca internacional ‘Hermeneia (Estudis literaris i tecnologies digitals)’.
La convidada va conversar sobre la literatura digital, les noves tecnologies del llibre i sobre la tasca desenvolupada pel grup de recerca que dirigeix.

Ja es pot veure el vídeo del programa, i llegir un resum del programa a ‘El Blog del Sr. Boix’.

Hermeneia

També us volem recomanar que visiteu l’espai web d’Hermeneia on podeu trobar, apart de moltes notícies d’activitats, convocatòries i informacions, una ‘Antologia de literatura digital’ amb prop de 600 obres en diverses llengües: “…Amb aquesta antologia el que volem, precisament, és oferir una mostra prou significativa de les diverses maneres de fer literatura digital que són actives a la xarxa”.

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Literatura, Llibres electrònics, Recursos web i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.