Día das Letras Galegas 2009: Ramón Piñeiro

Ramón Piñeiro és l’escriptor homenatjat enguany en el Día das Letras Galegas 2009. Al web Culturagalega.org hi trobareu un munt d’informació i enllaços sobre la personalitat i l’obra d’aquest assagista gallec, autor d’A linguaxe e as línguas (1967), Olladas no futuro (1974) i Pra unha filosofía da saudade (1953), entre d’altres.

Com cada any, amb motiu d’aquesta celebració, la secció de les Filologies Gallega i Portuguesa ens presenten una exposició bibliogràfica que es pot veure a la Biblioteca de Lletres del 4 al 18 de maig :

‘Ramón Piñeiro, una filosofia de acció política i cultural’

Dias das Letras Galegas 2009: Ramón Piñeiro

L’activitat central de les Lletres Gallegues a la facultat serà una taula rodona el dimecres 6 de maig a les 19:30h. : ‘Ramón Piñeiro i les relacions amb Catalunya’. Hi intervindran Basilio Losada, catedràtic de Filologia Galego-Portuguesa a la UB, José Antonio González Casanova, catedràtic de Dret Constitucional a la UB, i Víctor Fernández Freixanes, director de l’Editorial Galaxia i membre de l’Acadèmia Gallega.

Més informació: Filologies Gallega i Portuguesa

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Exposicions, Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.