Els cursos d’estiu a la UB

Els Juliols UBJa tenim aquí una nova edició d’Els Juliols, els cursos d’estiu de la UB oberts a tothom, i pels quals ja s’ha obert el termini de matriculació.

L’extens programa es pot consultar per àrees de coneixement, títol, data, i lloc de realització.

Per posar-vos algun exemple, tenim entre els cursos oferts dins l’àrea de societat i política:

*L’edició digital: realitat o esperança de negoci, coordinat per Josep Maria Ferrer i Roca, patró de la Fundació Enciclopèdia Catalana.

*Una escola multilingüe per al segle XXI, coordinat per Eva Monrós Marín, tècnica superior del Departament de Lingüística General de la Universitat de Barcelona i membre del Grup d’Estudi de Llengües Amenaçades (GELA).

A part dels cursos ordinaris de 20 hores, inclouen 3 programes específics:

Els Juliols Creativity: mòduls adreçats especialment a persones vinculades a temes de creativitat i innovació, i a estudiants de darrers cursos de carreres i postgraus.

Els Juliols Linguae: que tenen per objectiu obrir ‘Els Juliols’ a públic de fora de l’àmbit territorial català i,

Els Juliols Sènior, cursos dirigit a exclusivament a persones de 60 anys o més.

Es complementen amb un seguit d’activitats paral·leles: Els Vespres, una oferta de sis concerts de petit format, que tindran lloc als jardins de la Universitat.

Disposeu del programa complet dels 43 cursos en aquest enllaç. De ben segur que trobareu un curs a la vostra mida. Recordeu que la participació es reconeix amb crèdits de lliure elecció.

Consulteu totes les Activitats d’estiu 2009 a la UB.

[Comentat també al Bloc d’Econòmiques i Empresarials]

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Cursos i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.