Barcelona Poesia 2009

Del 21 al 27 de maig arrenca una nova edició del festival més poètic de la ciutat, el ‘Barcelona Poesia’, dedicat enguany a Iberoamèrica i que commemorarà especialment els 150 anys dels Jocs Florals.

La UB hi col·labora amb les ‘XV Jornades de Poesia i Mestissatge’, dedicades enguany a la poesia i la filosofia (Aula Magna de la Universitat de Barcelona, 21 de maig a les 11:30h.).

L’activitat inclou una Lectura poètica, que comptarà amb la participació de Diego Jesús Jiménez, Sergio Gaspar, Clara Janés, Esperanza Ortega, Antoni Marí, Eduard Sanahuja i Jordi Virallonga. Presentat per José Antonio Arcediano (Jardins Romàntics de l’Edifici històric, 19h.).

Mireu-vos el programa complet del festival, que ve molt atapeït de poesia en tots els formats: homenatges, recitals, tallers, exposicions, instal·lacions, etc.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Barcelona Poesia 2009

1. Retroenllaç: Daily News About Barcelona : A few links about Barcelona - Tuesday, 19 May 2009 01:27