Monogràfics de cultura digital

Avui us oferim aquestes recomanacions de monogràfics sobre cultura i documentació digital publicats recentment:

arborRevista Arbor, monogràfic ‘Ciencia y Cultura en la Red’ (núm. 737, 2009).
quimeraDossier ‘Las formas del Libro’ a Quimera (núm. 305, abril 2009).
hipertextAnuario hipertext.net: “Es una publicación de periodicidad anual de acceso libre formada por artículos sobre estrategias y métodos aplicados a la información y documentación digital para documentalistas, bibliotecarios, archiveros, creadores de sitios web y profesionales innovadores de la cultura digital en general.”
Resum de continguts del núm. 7, 2009:  Ciencia 2.0; Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0; Prensa digital; Bibliotecas 2.0; Flickr.
RUSCRUSC. Revista de Universidad y Sociedad del Conocimiento és una publicació electrònica impulsada per la Universitat Oberta de Catalunya i la Càtedra Unesco d’e-learning d’aquesta Universitat.
Vol. 6, Núm. 1 (2009): Monogràfic dedicat a la cultura digital i a les pràctiques creatives en educació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Revistes i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Monogràfics de cultura digital

1. Retroenllaç: Monogràfic per a documentalistes « Torrent Verdolet, Glòria