PEN World Voices 2009

PEN World Voices Festival
Ja es poden escoltar els arxius d’àudio de les conferències i veure les fotos del Festival Pen Word Voices d’enguany.
Tal com us dèiem l’any passat, el PEN World Voices és un festival literari anual que des de 2005 té lloc a la ciutat de Nova York. El munta l’American PEN Centre, una organització sense ànim de lucre que vetlla per promoure la literatura, la llibertat d’expressió i l’associacionisme literari internacional.

El festival és ple de programes, conferències, converses i debats amb l’objectiu de ser un aparador de la literatura internacional i d’escriptors nous.

A més aquest any tenim un nombre considerable de participants de les nostres contrades: Biel Mesquida, Margalida Pons, Carles Rebassa, Enrique Vila-Matas, Jorge Herralde

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.