I Cicle de Cinema Turc

La secció de Llengua Turca de l’IPOA (Institut de Pròxim Orient
Antic) ha organitzat el Primer Cicle de Cinema Turc a la Facultat de Filologia de la UB.

Projeccions: Dies 5, 12, 19 i 26 de juny a les 19h. a l’aula 3.5. Entrada lliure. Totes les pel·lícules són en V.O. amb subtítols en castellà.

Es projectaran les pel·lícules: ‘Son Harem’ (El último harén) Dir.: Ferzan Özpetek; ‘Yasamın Kıyısında’ (Al otro lado) Dir.: Fatih Akın; ‘Duvara Karsı’ (Contra la pared) Dir.: Fatih Akın; ‘Iklimler’ (Climas) Dir.: Nuri Bilge Ceylan.

Programa complet:
I Cicle de cinema turc

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.