Les guies temàtiques amb Delicious

Les guies temàtiques són una selecció de recursos d’informació relacionats amb els àmbits temàtics de docència i de recerca de la Universitat.

A finals de l’any passat la Biblioteca va integrar la Guia General i de referència a Delicious, el popular marcador social d’adreces web i posteriorment hem fet la mateixa adaptació amb les guies temàtiques, en el nostre cas en concret la de Filologia.

Guia de referència

Delicious és un servei web que permet marcar i mantenir les adreces dels nostres webs preferits des de qualsevol ordinador connectat a Internet. Si volem explotar al màxim el seu aspecte social, podem anar creant una xarxa amb altres usuaris que sintonitzin amb els nostres gustos o especialitats. Trobareu més informació en aquesta entrada publicada al bloc fa ja un temps : El recurs de la setmana: Del.icio.us.

Veureu que s’ha mantingut l’estructura anterior de la guia en forma de llista, tot i que els enllaços els gestionem des de Delicious, incorporant però a la guia avantatges com la sindicació de continguts amb RSS i la visualització directa de totes les etiquetes temàtiques.

Aquesta entrada s'ha publicat en diccionaris i enciclopèdies, Lingüística i llengües, Literatura, Recursos web, Referència i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Les guies temàtiques amb Delicious

1. Una fantàstica notícia per als usuaris de Delicious! Com a eina per compartir enllaços és, juntament amb Mr. Wong el millor que hi ha.

No té totes les prestacions que tenien directoris temàtics com Dmoz, però cobreixen bastant les necessitats de qualsevol usuari.

Ja us he afegit al meu Network!