The Edgar Allan Poe Digital Collection

Aquest arxiu digital inclou imatges de tots els manuscrits, cartes i una selecció de materials d’arxiu de l’escriptor nord-americà Edgar Allan Poe (1809 – 1849).

L’arxiu acompanya l’exposició commemorativa del bicentenari del seu naixement, “From Out That Shadow: The Life and Legacy of Edgar Allan Poe”, organitzada conjuntament pel Ransom Center (University of Texas at Austin) i la Small Special Collections Library, University of Virginia.

La col·lecció mostra alguns llibres de Poe amb anotacions i correccions fetes de la seva pròpia mà, retrats, material publicat als diaris de l’època, etc. Els manuscrits de Poe i les cartes duen un enllaç a les transcripcions que es troben al lloc web de la Poe Society of Baltimore.

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Literatura, Recursos web i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.