Benvinguda als nous alumnes

Un passeig per la Biblioteca

La Biblioteca organitza com cada inici de curs unes sessions informatives dirigides als nous alumnes de la Facultat de Filologia.

Comencen dilluns 21 i és una bona oportunitat per conèixer les diferents seccions i els seus fons, rebre ajuda sobre com localitzar els documents, informació del servei de préstec, etc.

Les sessions es faran de dilluns a dijous fins el 15 d’octubre, són d’una hora de durada i podeu triar entre dues sessions al matí (9h. i 13h.) i dues a la tarda (16h. i 19h.).

Si no us és possible assistir per qüestió d’horaris, apropeu-vos al taulell de la Biblioteca per poder concertar sessions fora de les hores establertes.

Us esperem!

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada ha esta publicada en Avisos de la biblioteca, Biblioteques. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.