Revistes destacades

LSC

La revista electrònica Llengua, Societat i Comunicació (LSC), publicada pel Centre Universitari de Sociolingüística i Comunicació (CUSC) de la Universitat de Barcelona, dedica el seu darrer número a les “Llengües minoritzades i tecnologia lingüística: perspectives de futur” (núm. 7, 2009).

Llengua i ús

D’altra banda la revista Llengua i ús (núm. 45, 2009) de la Secretaria de Política Lingüística, hi publica un article dels Serveis Lingüístics (SL) de la Universitat de Barcelona.

L’article, titulat ‘Sens Dubte dins l’ESLUB hi ha el CUB. Les noves tecnologies al servei de l’assessorament lingüístic’, presenta “els productes que han desenvolupat i recollit en la seva pàgina web de recursos lingüístics (www.ub.edu/sl/rl). Aquests recursos tenen diferents funcions relacionades amb l’assessorament lingüístic (resolució de consultes, assistència a la correcció, verificació de textos, cerca d’informació, etc.) i tenen, com a característica comuna, el valor de ser d’ús lliure i d’estar connectats entre si i amb altres recursos també accessibles a la xarxa.”

Podeu consultar les dues revistes al dipòsit RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert):

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Revistes i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.