Carles Riba i la Universitat

La Universitat de Barcelona s’afegeix a les celebracions d’homenatge en el cinquantè aniversari de la mort de l’escriptor i poeta Carles Riba (Barcelona, 23 de setembre 1893 – 12 de juliol 1959):

En l’acte d’inauguració del curs acadèmic 2009-2010, el catedràtic de Filologia Grega Carles Miralles impartirà la lliçó inaugural ‘Carles Riba i la Universitat’ (7 d’octubre, a les 12 h., al Paranimf de l’Edifici Històric).

Podeu assabentar-vos d’altres actes organitzats amb motiu d’aquest aniversari en aquesta pàgina de la Institució de les Lletres Catalanes.

Actualització 8 d’octubre: disponible el text de la lliçó inaugural: ‘Carles Riba i la Universitat’, de Carles Miralles.

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.