Conferències de la Fundación Juan March

F. Juan March

La Fundación Juan March ofereix l’àudio de més de dues mil conferències impartides a la seva seu des de 1975 en diferents camps de la cultura.

L’àudio es troba disponible per escoltar o descarregar un temps després d’haver-se acabat el cicle. Es poden localitzar les conferències mitjançant un cercador que permet interrogar la base de dades pel nom del conferenciant, pel títol, pels diferents cicles (Poética y Narrativa, Poética y Poesía, Poética y Teatro, Aula Abierta, Seminarios de Filosofía,  Ciclos), i limitar la cerca per format, matèria i any.

Aquestes són algunes de les sessions programades actualment:

Las máscaras de un género. Literatura y autobiografía en la España contemporánea. Cicle coordinat per Jordi Gracia (13, 15, 20, 22, 27 i 29 d’octubre).

Romanticismo (3, 5, 10, 12, 17, 19, 24 i 26 de novembre).

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Conferències de la Fundación Juan March

1. Retroenllaç: Vida de cartera (I) « Torrent Verdolet, Glòria