Citacions bíbliques: Biblindex

Biblindex
Biblindex (Institut des Sources Chrétiennes) és un web nascut amb l’objectiu de permetre la identificació de cites bíbliques en les obres de diversos autors patrístics llatins i grecs. Ara com ara, permet la cerca simple en un corpus d’unes 400,000 referències bíbliques.

L’índex buida els volums publicats de la Biblia Patristica (CNRS Editions, 1975-2000) i els arxius del “Centre d’Analyse et de Documentation Patristique” (CADP).

El projecte es manté gràcies a les ajudes estatals però la continuació del projecte perilla per la manca de fons i per això demanen el suport dels usuaris, tant des del punt de vista econòmic com pel manteniment del corpus de citacions.

La consulta és lliure, però cal registrar-se per accedir als formularis de cerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Literatura, Recursos web i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Citacions bíbliques: Biblindex

1. Mercè ha dit:

Hola! Sembleu caiguts del cel! I mai millor dit… M’interessa el projecte. Amb el francès em defenso una mica. Com ens podem posar en contacte?