Una hora amb Quim Monzó

Quim Monzó[imatge: Salvador Altimir via Flickr]

El deganat de la Facultat de Filologia ha organitzat pel dijous 5 de novembre, un col·loqui amb Quim Monzó, moderat per Anton M. Espadaler. L’acte tindrà lloc a l’Aula Magna de la UB a les 12 hores.

Però, què heu llegit de Quim Monzó? Repasseu els llibres que tenim a la Biblioteca (i no us estranyeu en veure entre els primers de la llista una traducció de Benzina al serbocroat:  el llistat del catàleg inclou algunes obres seves traduïdes a altres llengües, així com llibres d’altres autors traduïdes per ell).

taula joves poetes pdf
Apart d’aquest acte, si us interessa la poesia, el Centre Dona i Literatura ha programat pel mateix dia 5, una taula rodona de joves poetes: ‘Sóc la foradada vertiginosa que escup aigua en un salt magnífic’, títol extret d’un poema d’Anna Dodas.
Martina Escoda, Glòria Julià, Blanca Ripoll i Blanca Llum Vidal intervenen en aquest acte, coordinat per Marta Font (19.30h. Sala del Professorat. Edifici Josep Carner).

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.