Novetats de l’expositor

novetats

Aquesta setmana l’expositor de la Biblioteca és ple de novetats bibliogràfiques molt atractives. Com a mostra del mosaic d’autors i títols que s’hi poden trobar, mencionarem per exemple: Judaisme a Catalunya, avui, de la professora del departament de filologia semítica de la Universitat de Barcelona, M. Josep Estanyol i Fuentes; Los cantares de gesta franceses, de Martí de Riquer; L’accident, del recentment guardonat amb el Premi Príncep d’Astúries 2009, Ismail Kadaré; d’un altre autor recentment premiat, en aquest cas amb el Nobel 2008, J.M.G. Le Clézio, Voyage à Rodrigues, la narració del viatge que l’autor va fer a l’Illa Rodrigues, seguint les passes del seu avi.

Hi podeu trobar també Vínculo d’Isabel Fonseca, Jardín de invierno, de Monika Zgustova, Meridià de sang, de Cormac McCarthy, Sous les vents de Neptune de Fred Vargas

Però com us dèiem, n’hi ha molts més, passeu-vos per la biblioteca i trieu al vostre gust.

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.