Una fulla entre fulls

Els llibres sempre amaguen alguna sorpresa, però aquesta que ha trobat una companya de la Biblioteca de Reserva quan estava catalogant un llibre del segle XVIII, ha estat tota una troballa: una fulla amb una imatge pastoral totalment adient a la temporada nadalenca que ens trobem.

Un altre moment ‘màgic’ a Reserva:

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

14 respostes a Una fulla entre fulls

1. Gloria ha dit:

¡Qué bonita!

• Reserva ha dit:

Gràcies Glòria! la veritat és que la fulla és una autèntica preciositat! El fet de trobar-la va ser una sorpresa majúscula!

2. Puigmalet ha dit:

Quina preciositat. Recorda vagament una fulla amb un text del Coran que es pot veure a l’exposició d’art islàmic del CaixaFòrum (que no és tan adient al Nadal, tot s’ha de dir).

3. Galderich ha dit:

Realment una meravella! Això si que és una bona troballa nadalenca!
    Teniu raó que transporta a la fulla amb text alcorànic!

4. baldufa ha dit:

quin regal de nadal més bonic!

5. sfer ha dit:

Com està fet el dibuix?

• blocdelletres ha dit:

S’ho ha de mirar el personal de restauració perquè és difícil de saber a primera vista com està fet el dibuix, Sfer. També per veure quina seria la millor manera de conservar-la.
      Salutacions!

6. blocdelletres ha dit:

Gràcies a tots per les vostres apreciacions. Ens encanta poder tancar l’any amb una notícia com aquesta.

7. Retroenllaç: Bones festes | Blog de Reserva

8. Retroenllaç: Reportatge sobre els tresors del CRAI Biblioteca de Reserva | Blog CRAI Universitat de Barcelona

9. Retroenllaç: CRAI Biblioteca de Reserva de la Universidad de Barcelona: Pequeños tesoros que se ocultan dentro de los libros antiguos – Estudiar en Barcelona