Properes activitats a la Facultat de Filologia

Traducció assistida per ordinador. Taller a càrrec del Servei de Tecnologia Lingüística.
12 de febrer – 12 de març. Divendres de 10 a 14 h, Aula d’Informàtica.
Durada del curs: 20 hores Preu: 30€
Més informació

Perspectivas culturales en el discurso textual y audiovisual español y latinoamericano. Curs d’Extensió Universitària.
12 de febrer – 21 de maig. Divendres, de 10 a 14 h (més tres sessions vespertines, en horari de 16 a 20 h)
Organitza: Departament de Filologia Hispànica.

El futuro de la literatura comparada. Conferència a càrrec de Darío Villanueva.
16 de febrer, 12.30 h, Aula Magna
Organitza: Deganat de la Facultat.

Presentació de les darreres actuacions del Govern de la Generalitat en matèria de llengua occitana. A càrrec del Secretari de Política Lingüística, Bernat Joan, i el professor de la UB, José Enrique Gargallo, amb la intervenció del Dr. Aitor Carrera, professor de la Universitat de Lleida.
24 de febrer, 18 h., Sala de Graus de la Facultat de Filologia.
Programa:
– La proposta de Llei de l’aranès que el Govern va aprovar el passat 22 de desembre.
El traductor automàtic occità-català.
– La creació del Grup de Lingüística Occitana (GLO).
– La publicació dels Elements bàsics de llengua occitana, i el Vocabulari de noves tecnologies en occità.

Planificació lingüística en entorns urbans. Pràctiques i reptes: el cas de Barcelona. Conferència d’Emili Boix (UB) i Jordi Font (CPNL)
26 de febrer, 12h, Sala del professorat. Filologia Catalana (5è pis Edifici Josep Carner) .

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.