Més llibres electrònics: Myilibrary

Ja fa un parell de setmanes vam anunciar l’accés a la plataforma de llibres electrònics d’E-libro. Avui us comuniquem la nova subscripció a un recurs similar:

MyiLibrary, una plataforma amb accés a més de 500 llibres electrònics de diferents àrees: administració, economia i negocis, informàtica, geografia i història, humanitats, lingüística, educació i ciències socials. Són llibres publicats principalment a partir de l’any 2000 en anglès, però també n’hi ha en castellà.

A l’apartat de Llengua i literatura hi ha un total de 132 obres:

Anar-hi –>

Ús de lectors de llibres electrònics: es pot fer la descàrrega (secció a secció) en un lector de llibres e- o en qualsevol lector de pdf (p. ex.: PDAs).
Punts d’accés: terminals de la xarxa informàtica de les universitats i biblioteques vinculades a la llicència signada pel CBUC: UB, UAB, UPC, UPF, UdG, UdL, URV, UOC, BC, UVic, UJI, UIB.
Teniu més informació i una llista dels 512 títols comprats consorciadament a la fitxa de les bases de dades del CBUC:

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Literatura, Llibres electrònics i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.