Enquesta sobre l’Oxford Reference Online

Si sou usuaris del lloc de referència Oxford Reference Online (ORO), actualment hi tenen a la seva pàgina principal una enquesta per a vosaltres. Completant-la podeu contribuir a la millora del producte i alhora tindreu l’oportunitat d’entrar en un sorteig de llibres de l’Oxford University Press per un valor de 50£/100$ si la contesteu per aquest divendres 5 de març. Animeu-vos!

Si no coneixeu aquest recurs de diccionaris temàtics, us el recomanem de valent: la col·lecció subscrita per la biblioteca (Premium Collection), conté obres de referència i diccionaris lingüístics, literaris i d’altres temàtiques publicades per l’Oxford University Press.

Més informació sobre ORO:

Més diccionaris especialitzats d’Oxford

Oxford Reference Online

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, diccionaris i enciclopèdies, Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.