Lliga Universitària de Debat

Del Bloc de la Biblioteca de Bellvitge:

Una lliga de debat és una competició acadèmica de caràcter dialèctic i esportiu. Dos equips s’enfronten, mitjançant la paraula i en posicions contràries, sobre un tema d’actualitat. Els participants han de preparar-se per defensar qualsevol de les parts, ja que durant la lliga es veuran obligats a posicionar-se a les dues bandes.

La Universitat de Barcelona celebrarà els propers 24, 25 i 26 de març la IV Lliga universitària de debat. Per a tots aquells que hi estigueu interessats i us vulgueu preparar, aquest any la UB oferirà un taller d’oratòria i de debat uns dies abans de la competició. El taller és gratuït però cal fer una preinscripció.

Aquest any el tema de debat de la Lliga universitària de la UB és: Si volem la pau, cal estar preparats per la guerra?

Podran participar-hi tots els estudiants que estiguin matriculats en algun ensenyament de la UB quan es convoqui el torneig. Per a més informació, podeu consultar el web de la Lliga Universitària de Debat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.