L’Any Joan Maragall

El passat 2 de març es va inaugurar oficialment l’Any Joan Maragall 2010-2011, que ens oferirà una programació variada: exposicions, projectes educatius, actes acadèmics, edicions, espectacles…, aquests dies encara en forma de preprogramació.

A la pàgina web s’hi recull informació biogràfica, bibliografia de l’obra principal de Joan Maragall i de les traduccions, una cronologia i enllaços d’interès, apart de l’agenda d’actes i la programació. També s’hi poden proposar activitats.

Entre els actes acadèmics previstos, trobareu l’anunci de la celebració, entorn la data d’aniversari de la seva mort, d’un ‘Congrés Internacional Joan Maragall’ a la Universitat de Barcelona. Per la nostra banda estem preparant una mostra de fons bibliogràfic de l’autor a la Biblioteca de Lletres.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.