Batekmila: mons bascos / Literaldia X

Aquest dijous dia 18 de març s’inaugura l’exposició Batekmila: mons bascos / euskal munduak, al vestíbul de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona. A les 18’30h hi haurà una actuació musical a càrrec d’Amaia Riouspeyrous i d’en Gorka Knörr.

Aquests actes formen part de les activitats de Literaldia, el cicle de literatura que organitzen l’Euskal Etxea de Barcelona i les seccions d’euskera de l’Escola Oficial d’Idiomes, de la UAB i de la UB per donar a conèixer la literatura basca a Catalunya.

Informació de Batekmila.com:

En col·laboració amb Linguamón – Casa de les Llengües, de la Generalitat de Catalunya, i l’Euskal Etxea de Barcelona, l’Euskal Kultur Erakundea instal·la l’exposició multimèdia “Batekmila – Els mons bascos” al cor de la capital catalana del 18 de març al 14 d’abril de 2010.

L’exposició es divideix en quatre mòduls: la immersió: carnet de viatge; trobades culturals; les vivències de la identitat cultural basca, i la mediateca. La mostra inclou obres d’artistes contemporanis, fotògrafs, escriptors, músics i realitzadors, i la promou l’Euskal Kultur Erakundeal, amb la col·laboració de Linguamón – Casa de les Llengües i Euskal Etxea.

L’exposició es pot veure al vestíbul de l’edifici històric de la Universitat de Barcelona, de dilluns a divendres, de 9.00 a 21.00 h.

Més endavant, el juliol de 2010, l’exposició s’instal·larà a París. Tots els vídeos de l’exposició es podran consultar en línia.

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Exposicions, Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.