Convocatòria de beques

Atenció estudiants! No us perdeu la convocatòria de beques de col·laboració amb la UB per al proper curs 2010-2011.
De les 334 beques convocades a les diferents unitats de la Universitat de Barcelona, 75 corresponen a les biblioteques i 35 a altres unitats del CRAI com els Punts de Suport a la Docència o la Unitat de Serveis als Usuaris, entre d’altres.

Les principals tasques a realitzar a les biblioteques com a becari són: préstec, ordenació dels llibres a les sales, atenció a l’usuari  i altres relacionades amb l’adquisició de materials, el control de revistes, fotocòpies, el servei d’obtenció de documents, etc.

Cal omplir la sol·licitud electrònica i lliurar el resguard, junt amb la documentació especificada a la base IV, a qualsevol de les oficines de Registre abans del 9 d’abril de 2010.

Trobareu tota la informació al web: Beques de col·laboració.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.