Sumaris de revistes via JournalTOCs

Fa un temps us presentàvem TicTOCs – the journal tables of contents service, un servei gratuït per consultar els sumaris més recents de revistes acadèmiques. Un servei de qualitat que ara podem continuar gaudint (tot i que l’anterior continua operatiu pel que hem pogut veure) amb JournalTOCs, una iniciativa de l’Institute for Computer Based Learning de la Heriot-Watt University basada en els resultats de l’anterior projecte TicTocs.

JournalTOCs recull els  sumaris de més de 14.000 revistes acadèmiques de més de 500 editors de tot el món (s’hi van afegint més títols contínuament). A més, a molts d’aquests articles podreu accedir-hi directament en el cas que estiguin en accés obert o si tenim subscripció a la revista.

Es pot cercar per títol de revista o per paraules clau. També es pot navegar per matèries o pels editors. En fer clic al títol de la revista, us mostra l’última taula de continguts.

Inclou els títols de:

– Brill Academic Publisher,
– Maney Publishing,
– i molts més.

El Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya (CBUC) manté una base de dades de sumaris electrònics que inclou les taules de continguts de bona part de les revistes subscrites per qualsevol de les institucions membres del CCUC.
Ofereix la possibilitat de subscriure’s als sumaris de qualsevol de les revistes i rebre el nou sumari per correu electrònic automàticament (restringit als usuaris de les institucions membres).

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, Lingüística i llengües, Literatura, Revistes i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Sumaris de revistes via JournalTOCs

1. Retroenllaç: BH Traducció » Sumaris de revistes via JournalTOCs