Project Muse

Seguim repassant informacions que hem publicat sobre bases de dades, avui en concret sobre la plataforma de revistes electròniques Project Muse, que sembla que fa dos dies, però ja fa dos anys que la vam publicar:

Si heu llegit la notícia al web del CRAI, sabreu que el Project MUSE, que recull actualment en línia més de 400 revistes acadèmiques d’editorials universitàries nord-americanes, ja es troba disponible a la UB (mitjançant una subscripció consorciada del CBUC).
Teniu ara accés 24 hores al dia a un dels recursos acadèmics més importants d’art, humanitats, i ciències socials.

Abast temàtic:

Accés als articles en formats HTML i PDF de diverses àrees temàtiques incloent-hi literatura, filosofia, política, religió, estudis de dones, economia, educació, cinema, història, i moltes més.

Per a què pot ser-me útil?

Project Muse és una eina de recerca ideal, que ens proporciona un accés ràpid i fàcil a articles acadèmics en text complet.

Serveis afegits d’interès:

-Possibilitat d’inscripció a les alertes diàries “Journal Alerts”, per rebre un avís al correu electrònic quan arriben exemplars nous de les revistes que es prefereixi.

Contingut complet de les publicacions, amb els articles, les ressenyes (llibres, art, música, etc.), textos de ficció i poesia, l’editorial o les informacions per la submissió d’articles a les revistes, a més de totes les il·lustracions i fotografies.

Cerca d’articles d’una manera amigable: amb opcions de cerca bàsica o avançada. Es pot consultar la base de dades sencera o només dins d’àrees temàtiques seleccionades, rangs de dates o per números concrets.

Gestió dels resultats de la cerca de diferents maneres:
Enviament per correu electrònic dels resultats de la cerca, descàrrega o impressió i possibilitat d’exportació a gestors de citacions com l’EndNote i Refworks.

Navegació dins dels articles, a les notes al peu de pàgina, a la biografia de l’autor o les il·lustracions.

Accés:

Podeu accedir-hi des del Web del CRAI > Recursos d’Informació > Revistes electròniques > Buscador de revistes electròniques de la A a la Z > Project Muse.

Instruccions per accedir als recursos electrònics des de fora de la UB.

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, Lingüística i llengües, Literatura, Recursos web, Referència i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.