Exposició sobre la llengua alemanya

Us recomanem la visita a l’exposició sobre la llengua alemanya: “man spricht Deutsch / es parla alemany”, organitzada pel Goethe-Institut, conjuntament amb del departament d’Humanitats de la UPF i l’Associació de Germanistes de Catalunya, AGC.

«Fer de l’alemany una experiència viva, tàctil i sensorial de la llengua, així com transmetre l’idioma des d’un enfocament especialment lúdic són els objectius de l’exposició «es parla alemany». Al voltant de 500 peces expositives i nombrosos elements interactius conviden a ocupar-se del present de la llengua alemanya i ofereixen respostes a preguntes com ara:

* D’on prové l’alemany?
* Què la distingeix?
* Com canvia el significat de les paraules?

El ventall de peces d’aquesta exposició és ampli i abasta, entre altres, des del Diccionari dels Germans Grimm i una edició original de “Les tribulaciones del jove Werther” de Goethe, fins als llibrets de Reklam adornats de forma artística durant la classe, des de la llengua juvenil fins als textos abreujats dels missatges SMS.[] »

Campus del Mar de la Universitat Pompeu Fabra
14 – 30 d’abril
c/ Ramon Trias Fargas, 25-27
Entrada lliure

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Exposició sobre la llengua alemanya

1. Retroenllaç: Tweets that mention Exposició sobre la llengua alemanya « Bloc de Lletres -- Topsy.com