El llegat d’Antoni Vilanova al Telenotícies

Dilluns passat (26/04/10), el Telenotícies de TV3 va emetre un curt reportatge: El llegat del crític literari Antoni Vilanova, amb la intervenció del degà de la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona, Adolfo Sotelo, i les investigadores Alba Guimerà i Blanca Ripoll:

«Un total de 22.000 llibres i un volum immens de documents formen el llegat que el professor i crític literari Antoni Vilanova va deixar a la Universitat de Barcelona. A mesura que es va classificant, se n’evidencia la importància, com en el cas de la correspondència entre Vilanova i Camilo José Cela.»

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques, Literatura i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.