XVI Jornades de Poesia i Mestissatge «20 anys de poesia»

Avui arrenca el festival Barcelona Poesia 2010 (13-19 de maig) i la Universitat de Barcelona hi col·labora amb les XVI Jornades de Poesia i Mestissatge «20 anys de poesia», el proper dimarts 18 de maig:

«Les jornades aborden enguany la trajectòria de la creació i l’activitat poètica durant els darrers 20 anys, fonamentalment a Barcelona i a Catalunya, però també fent referència a la resta de l’Estat.

Tot i que la temàtica coincideix amb la celebració dels 20 anys de l’Aula de Poesia de Barcelona, les jornades no fan referència a l’activitat desenvolupada per l’Aula durant aquest temps, sinó que es prenen les dues dècades com a marc històric referencial en el qual s’emmarquen les qüestions abordades tant a la conferència com a la taula rodona.»

Organitza: Aula de Poesia de Barcelona

Col·laboren: el Vicerectorat d’Arts, Cultura i Patrimoni de la Universitat de Barcelona, l’Institut de Cultura de Barcelona, la Institució de les Lletres Catalanes, la Direcció General del Llibre i Arxius i Biblioteques del MEC.

Programa de les jornades

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.