Guia d’exposicions virtuals de biblioteques i museus

Library and Archival Exhibitions on the Web és una guia gestionada  per les biblioteques de la Smithsonian Institution que inclou més de 3000 enllaços a exposicions en línia de biblioteques, arxius i museus de tot el món.

Tot i que moltes d’aquestes exposicions van ser creades originalment com material d’acompanyament a exposicions presencials, cada cop més se’n troben d’organitzades exclusivament en versió digital.

La guia té un mòdul de cerca simple que permet buscar pel títol de l’exposició, pel nom de la institució organitzadora i per temes. En la cerca avançada, apart de permetre navegar alfabèticament pel títol de les exposicions, i de consultar la llista d’institucions, es pot buscar per països.

Aquesta entrada ha esta publicada en Biblioteques, Exposicions, Recursos web. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.