Daten der deutschen Literatur

Daten der deutschen Literatur

Aquest lloc és ideal per fer consultes puntuals (en alemany) sobre autors de parla alemanya. Està estructurat per autors i per èpoques. Com a contingut extra hi ha una agenda amb el calendari actual d’aniversaris d’autors i les programacions literàries de ràdio i televisió (adaptacions literàries, documentals, lectures…) i una llista complementària d’enllaços útils.

Sota cada autor hi trobem unes dades biogràfiques, seguit d’unes llistes cronològiques dels fets vitals més remarcables, premis literaris i les obres publicades. En alguns casos s’inclouen enllaços a la pàgina oficial de l’autor o altres webs rellevants.

Per cada època se’n fa una descripció concisa, junt amb les fites, els temes, els gèneres literaris, llocs i autors més representatius del moment.

Aquesta entrada s'ha publicat en El Recurs de la setmana, Literatura, Recursos web i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.