La videoteca de l’IEC

A la videoteca de l’Institut d’Estudis Catalans hi podeu trobar els enregistraments d’alguns dels actes celebrats en aquesta institució: conferències, congressos, presentacions, etc. Es poden cercar vídeos per paraula clau, matèria o per la societat filial que ha organitzat l’acte.

Podem destacar de la secció de Llengua i literatura, els vídeos del III Simposi Carles Riba, o els de les Terceres Jornades Catalanes de Revistes Científiques.

Doneu-hi un cop d’ull: http://videoteca.iec.cat/

Aquesta entrada s'ha publicat en El Recurs de la setmana, Lingüística i llengües, Literatura, Recursos web i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a La videoteca de l’IEC

1. Retroenllaç: Tweets that mention La videoteca de l’IEC « Bloc de Lletres -- Topsy.com