Textos grecs i llatins a Google Books

Google ha digitalitzat més de cinc-cents llibres grecs i llatins, ja disponibles a Google llibres. Els texts es troben disponibles com arxius zip o per veure’ls directament al seu web, des d’on es poden llegir en línia o bé es pot descarregar el fitxer PDF.

Vegeu la relació de títols inclosos (esperen afegir-ne més) en aquesta pàgina: Ancient Greek and Latin Texts.

El primer de la llista és aquest diccionari: A Hebrew and English lexicon of the Old Testament: including the Biblical Chaldee, de Wilhelm Gesenius (Crocker and Brewster, 1844).

Hi trobareu més informació al bloc: Inside Google Books

Aquesta entrada s'ha publicat en Llibres electrònics i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Textos grecs i llatins a Google Books

1. Retroenllaç: Tweets that mention Textos grecs i llatins a Google Books « Bloc de Lletres -- Topsy.com

2. Lingualatinaa ha dit:

Otro blog que añado a mi blog de enlaces de latín.