Congrés Internacional d’Assiriologia

Institut d’Estudis del Pròxim Orient Antic (IPOA) de la Universitat de Barcelona acull, durant la setmana del 26 al 30 de juliol, el 56è Congrés Internacional d’Assiriologia, amb el tema: «Time and history in the Ancient Near East».

Amb motiu d’aquest congrés s’exposen a la vitrina de la Biblioteca de Lletres algunes publicacions dels membres de l’IPOA.

Com a part de les activitats programades es podrà gaudir de l’espectacle Babilònia (26 de juliol, 20,30 h): “la invitació a un viatge a través de l’escriptura, en què els elements conductors són la dansa i la música.”

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Exposicions, Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.