Pregunteu al bibliotecari

Tant si encara esteu de vacances com si ja heu tornat, sapigueu que teniu al vostre abast el servei de ‘Pregunteu al bibliotecari’, un taulell virtual pensat per resoldre qualsevol qüestió sobre la biblioteca, el funcionament dels seus serveis i la recerca bibliogràfica i documental.

El servei és atès per bibliotecaris temàtics especialitzats que us procuraran una resposta ràpida i acurada sobre qüestions concretes o les eines documentals necessàries per trobar les respostes que cerqueu.

Tingueu present que són usuaris preferents d’aquest servei els membres de la comunitat universitària de la UB.

Pregunteu des de qualsevol pàgina web de la Biblioteca on trobeu l’identificador:

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques, Recursos web i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.