Sessions d’acollida a la biblioteca

La Biblioteca de Lletres organitza com cada curs unes sessions informatives dirigides als nous alumnes de la Facultat de Filologia.

Enguany comencen el proper dilluns dia 20 de setembre i es faran de dilluns a dijous fins el 7 d’octubre. És una bona oportunitat per conèixer les diferents seccions i els seus fons, rebre ajuda sobre com localitzar els documents, informació del servei de préstec, etc.

Apropeu-vos al taulell de préstec central per tal d’apuntar-vos. Es fan en horari de matí i de tarda ( de 9-10h, 12-13h, 16-17h i 19-20h). Si no us és possible assistir per qüestió d’horaris, es poden concertar sessions fora de les hores establertes.

Us esperem!

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Biblioteques i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Sessions d’acollida a la biblioteca

1. Retroenllaç: La formació d’usuaris a la biblioteca « Bloc de Lletres