La Biblioteca de Lletres juntament amb la de Filosofia, Geografia i Història participen en l’exposició ‘Dalí, Lorca y la Residencia de Estudiantes’ que fins el 6 de febrer de 2011 es pot visitar al Caixa Fòrum Madrid (i a partir del 3 de març i fins el 22 de maig de 2011 al Centro García Lorca de Granada).

El llibres de la biblioteca cedits a la mostra són:
1.- Realismo mágico : post expresionismo : problemas de la pintura europea más reciente / Franz Roh, 1927
2.- Poemes en ondes hertzianes / J. Salvat-Papasseit, 1919
3.- Manifeste du surréalisme : poisson soluble / André Breton, 1924

Alguns altres títols de Joan Salvat-Papasseit demanats per la organització no s’han pogut prestar degut a la coincidència amb l’exposició ‘Joan Salvat-Papasseit Poeta Vanguardista Català’, que s’inaugurarà el proper mes de desembre al Centre Arts Santa Mònica (23 desembre 2010 – 27 març 2011):

«L’exposició planteja un recorregut cronològic que permet reconstruir de manera visual el procés que conforma la biografia vital, intel·lectual i estètica del poeta català Joan Salvat-Papasseit (1894-1924), assenyalant la seva aportació al caràcter ideològic de la primera avantguarda —literària i plàstica— a Catalunya.»

Del Fons Salvat-Papasseit, que inclou algunes primeres edicions i alguns textos manuscrits, us en parlarem quan s’inauguri la mostra del Arts Santa Mònica. Un d’aquests llibres és l’edició que us vàrem presentar el darrer Sant Jordi.

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a La biblioteca de Lletres present a la mostra: Dalí, Lorca y la Residencia de Estudiantes

1. galderich ha dit:

Estarem alerta de tant bones notícies.

2. Retroenllaç: Joan Salvat-Papasseit Poeta Vanguardista Català « Bloc de Lletres