La formació d’usuaris al Campus Virtual

Des de l’1 d’octubre, l’oferta de les sessions de formació d’usuaris de les biblioteques del CRAI es troba ubicada al Campus Virtual de la UB sota el nom de: Formació d’usuaris del CRAI: informació i inscripcions.

Allí trobareu les sessions que ofereixen les diferents biblioteques, podreu escollir la que us interessi i apuntar-vos-hi  mitjançant el corresponent formulari d’inscripció.

També, si sou professors o un grup d’usuaris, teniu la possibilitat de demanar sessions a mida sobre un tema o un recurs concret. Cada biblioteca té un formulari d’inscripció per a aquesta tipologia de sessions.

A més,  per tal d’afavorir l’autoaprenentatge, les biblioteques us ofereixen Tutorials en format vídeo o PowerPoint i Guies ràpides d’ús dels diferents recursos. Podeu accedir-hi a aquest material, entrant a la fitxa de cada sessió programada, des de  l’aula Formació d’usuaris del CRAI: informació i inscripcions,  o bé  des de les diferents aules temàtiques que s’han creat en el mateix Campus Virtual.

Més  informació a la pàgina de Formació d’usuaris i a les notícies del CRAI.

Via Bloc de Física i Química.

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.