Revistes de la Universitat de Barcelona

El portal Revistes Científiques UB ofereix, des d’un únic punt d’accés  les dades bibliogràfiques de revistes científiques editades per la Universitat de Barcelona i l’accés al text complet dels articles si estan disponibles en línia.

Des d’aquest portal podreu cercar les revistes pel títol, per paraula clau o matèria i també sota els diferents àmbits temàtics, com el de Filologia i Lingüística. Hi trobareu així mateix enllaços a altres recursos d’informació relacionats:

Publicació de la producció científica de la UB | Avaluació de les revistes científiques | UB al RACO.

Acabem l’apunt amb la informació sobre la recent incorporació a RACO de la revista Transfer: revista electrónica sobre traducción e interculturalidad, publicada pel “CRET-Grup de Recerca Consolidat sobre Estudis de Traducció i Multiculturalitat” de la Universitat de Barcelona.

Aquesta entrada s'ha publicat en catàlegs, Lingüística i llengües, Literatura, Revistes i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.