Mestre Joan Solà

Amb molta tristesa per la mort de Joan Solà, catedràtic emèrit de Llengua Catalana de la Facultat de Filologia, en un humil però sentit homenatge, recollim algunes de les entrades publicades en aquest espai a propòsit seu.

• L’última classe, però no l’última lliçó – Vídeo de la conferència: «Construcció d’una sintaxi normativa: criteris. Exemples» (18 juny 2010)

Novetat destacada: Plantem cara (13 octubre 2009)

Joan Solà al Parlament de Catalunya (2 juliol 2009)

Joan Solà, Premi de les Lletres Catalanes (10 juny 2009)

El catedràtic Joan Solà a ‘L’hora del lector’ (5 juny 2009)

Apuntem la notícia amb la informació sobre la Capella ardent a la UB:

Demà, dijous 28 d’octubre, al Paranimf s’instal·larà, a partir de les 9 i fins a les 14.30 h, la capella ardent en homenatge al catedràtic emèrit, Dr. Joan Solà, traspassat avui.
A les 15.30 h tindrà lloc un acte de reconeixement públic de la seva memòria amb la intervenció del rector, Dr. Dídac Ramírez i de representants del Departament de Filologia Catalana de la UB, al qual el professor Solà va estar adscrit al llarg de la seva llarga carrera acadèmica.

Consulteu la seva obra al catàleg de la Biblioteca

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Mestre Joan Solà

1. Puigmalet ha dit:

Amb molta pena, però l’hem de llegir i rellegir per tal que la seva vida, la seva obra, el seu esforç, romangui entre nosaltres. És el mínim davant d’un home com ell.

• blocdelletres ha dit:

Dol molt perdre un home com ell. Ens queda, com tu dius, la seva gran obra. I a la gent de la biblioteca ens queda també el record del seu tracte afable sempre que venia per aquí.