Col·laborem amb l’Olimpíada Solidària d’Estudi

La Biblioteca de Lletres, juntament amb la Biblioteca de Dret del CRAI de la UB participarà en la VIII Olimpíada Solidària d’Estudi impulsada des de diverses ONG internacionals i concretament, a Catalunya, des de l’Associació per a les Nacions Unides a Espanya (ANUE).

Aquesta és una acció molt innovadora de sensibilització i de solidaritat. Sota el lema “Tothom hi guanya” l’Olimpíada aconsegueix la interacció entre solidaritat, educació i joventut. Es tracta que, mitjançant les sales d’estudi i lectura, els usuaris puguin contribuir de manera activa en projectes de cooperació fent servir el seu esforç personal en hores d’estudi.

Es durà a terme simultàniament a 15 països del 5 de novembre al 5 de desembre de 2010. En el cas de la Biblioteca de Lletres, ho engegarem a partir del dilluns 8 de novembre i es podrà participar entre les 17:30 h i les 20:30 h.

Com hi pots participar?

La manera de participar-hi és molt senzilla. Es tracta de venir a la Biblioteca, acostar-te al responsable del projecte, que estarà situat a l’entrada de la biblioteca amb una taula habilitada amb la imatge de la campanya i comprometre’t, com a mínim, a estudiar una hora.

També podeu llegir, fer treballs, sempre que sigui treball acadèmic… Per cada hora que destineu a estudiar, se us lliurarà un bitllet simbòlic per valor d’1 €, que, quan marxeu, podreu dipositar a una urna especial per a aquesta finalitat: per cada hora del vostre estudi tot un seguit de patrocinadors oficials (principalment la Comissió Europea i el Govern de la Rioja), les transformaran en diners reals que es destinaran al projecte de Mans obertes a Haití, que treballa per rehabilitar quatre escoles d’aquell país, que van quedar molt tocades per al terratrèmol del gener d’aquest any.

Vols fer-te’n voluntari?

Si t’interessa participar com a responsable de l’activitat comptabilitzant les hores d’estudi, posa’t en contacte amb els responsables de l’activitat dins de la teva facultat: Vera Rios (vera.saoirse@gmail.com) i Eirene Ramos (eirene@nue.org). Es donarà un diploma justificatiu de participació com a responsable per l’Associació per a les Nacions Unides als estudiants que ho demanin.

Per obtenir més informació visita les pàgines:  www.anue.org i www.olimpiadasolidaria.com, o escriu bé a la responsable del projecte a la teva biblioteca, Vera Ríos , o a la coordinadora de l’ANUE per l’activitat, Eirene Ramos.

Us animem a participar-hi, SI ESTUDIES, COOPERES !!!

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.