Podeu guanyar un iPod!

Les institucions membres del Consorci de Biblioteques Universitàries Catalanes (CBUC), conjuntament amb l’editorial Taylor and Francis, us volen donar a conèixer la nova plataforma d’accés a les revistes electròniques d’aquest editor i us proposen participar en un concurs en el que se sortejarà un iPod Nano.

El concurs estarà obert des del dia 29 de novembre fins al dia 13 de desembre i hi podeu accedir des del Web del CRAI fent clic sobre aquesta imatge:

L’iPod se sortejarà entre els participants de totes les institucions del CBUC que hagin contestat correctament la totalitat de les preguntes formulades.

Animeu-vos a entrar a la plataforma, a conèixer com funciona i saber què en podeu obtenir. Serà una ajuda extra per tirar endavant els vostres treballs i la vostra investigació. I a més podeu guanyar un iPod!!!

Accés a la plataforma:  InformaWorld/Taylor and Francis

Llegiu més informació sobre el portal.

Font: Notícies CRAI

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Bases de dades, Recursos web, Revistes i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Podeu guanyar un iPod!

1. marta ha dit:

Ja he participat. Aviam si tinc sort! 🙂