Noves revistes incorporades a RACO

El dipòsit de revistes catalanes amb accés obert RACO va creixent. Mireu per exemple aquests títols afegits fa poc:

Boletín de la Real Academia de Buenas Letras de Barcelona

Es poden consultar tots el números publicats del Boletín de la Real Academia de Buenas Letras de Barcelona/Butlletí de l’Acadèmia de Bones Lletres de Barcelona, des del primer numero del 1901 fins a l’actualitat.

«El Boletín de la Real Academia de Buenas Letras de Barcelona (ISSN 0210-7481) és una publicació de la Reial Acadèmia de Bones Lletres que ha tingut diverses etapes i interrupcions. Del 1931 al 1936 aparegué sota el títol en català Butlletí de l’Acadèmia de Bones Lletres de Barcelona. La publicació fou interrompuda del 1936 fins el 1944, any en què tornà a aparèixer sota el títol en castellà. A partir del 2005 torna a publicar-se en català.»

Podem aprofitar els avantatges de cerca que ens ofereix aquest portal, navegant per l’índex d’autors i de títols o cercant per text lliure dins d’aquests mateixos camps.

Anuari de l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura

És un recull d’articles de l’àmbit de les biblioteques, el llibre i la lectura a Catalunya. Hi trobareu disponible el seu primer número (vol. 1, 2010).

L’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura es va crear, oficialment, el 14 de juliol de 2008, i està adscrit a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació.

Font: Notícies CRAI

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Recursos web, Revistes i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Noves revistes incorporades a RACO

1. Retroenllaç: Tweets that mention Noves revistes incorporades a RACO « Bloc de Lletres -- Topsy.com