Index Islamicus

Tenim una nova base de dades que podeu consultar gràcies a una nova subscripció del CRAI de la UB. Es tracta de l’Index Islamicus, la bibliografia internacional més important sobre l’Islam i el món musulmà.

Els registres inclosos cobreixen gairebé amb totalitat els darrers cent anys de publicacions de diferents àmbits del món islàmic (art, història, literatura, medicina, política, religió i ciències) en llengües europees. Aquesta base de dades està produïda per la prestigiosa School of Oriental and African Studies de Londres.

Es buiden articles de més de 3.000 revistes, juntament amb actes de congressos, monografies, capítols i ressenyes de llibres, amb la possibilitat d’accedir directament a la versió electrònica de l’article si en tenim subscripció.

Podeu accedir-hi des del ReCercador (accés restringit a membres de la Universitat de Barcelona). Consulteu si us cal la informació d’accés als recursos des de fora de la UB.

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.