Nova revista a RACO: ‘Suhayl’

Us comuniquem que la revista del departament d’àrab Suhayl s’ha incorporat al dipòsit digital RACO:

«Suhayl és una revista anual publicada pel Grup Millàs Vallicrosa d’Història de la Ciència Àrab de la Universitat de Barcelona que s’edita en llengua anglesa i àrab. Des de 2009 es publica en col·laboració amb la Commision on History of Science and Technology in Islamic Societies (IUPHS-DHS).

“Suhayl” (Canop) és una estrella usada sovint per la tradició islàmica com a indicador de la qibla, la direcció de La Meca, ja que l’axis principal de la Ka’ba està orientat cap el punt de la seva sortida.»

Així mateix, de la Universitat de Barcelona s’han introduït fa poc al mateix dipòsit digital els següents títols:

Acta historica et archaeologica mediaevalia
Anuari de l’Observatori de Biblioteques, Llibres i Lectura
Cercles: revista d’història cultural
Interactive educational multimedia: IEM
Sylloge epigraphica Barcinonensis: SEBarc

Aquesta entrada s'ha publicat en Revistes i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.