El CRAI us felicita el Nadal

Enguany el Fons de Reserva llueix a la felicitació de Nadal del CRAI, amb imatges de Manuscrit 762, Bíblia S. XV, combinat amb fotografies de la nevada a Barcelona del passat mes de març.

I també llueix a la felicitació de la Universitat de Barcelona, amb imatges de l’Astronomicum Caesareum, inclòs a la selecció de tresors de Reserva del Museu Virtual de la UB.

Aprofitem per recordar-vos que el 24 i el 31 de desembre les biblioteques del CRAI de la UB tancaran a les 15h. Consulteu els horaris.

Bones Festes!

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a El CRAI us felicita el Nadal

1. Retroenllaç: Tweets that mention El CRAI us felicita el Nadal « Bloc de Lletres -- Topsy.com

2. Puigmalet ha dit:

Molt bons llibres i millor any 9!

3. Sophia Blasco ha dit:

Bones Fetes i els millors desitjos per a l’Any Nou!