Els recursos electrònics de la UB a casa

Durant aquests dies és possible que necessiteu accedir a les revistes electròniques, bases de dades, etc. des de fora de la UB. Doncs bé, us recordem que els membres de la comunitat universitària de la Universitat de Barcelona podeu accedir-hi, un cop configurat el vostre navegador d’acord amb aquestes instruccions.

Un cop ho hagueu fet, heu d’introduir l’identificador i contrasenya amb els que accediu al MonUB.

Si l’accés remot funciona correctament però no podeu consultar alguna base de dades, revista electrònica o qualsevol altre recurs, si us plau, poseu-vos en contacte amb la biblioteca o bé pregunteu al bibliotecari.

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques, Recursos electrònics i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.