El meu compte del catàleg

Mitjançant el vostre compte personal del catàleg (el meu compte) podeu gestionar tasques habituals del catàleg i la gestió del préstec. Podeu realitzar les accions següents:

Cerca favorita: Si voleu fer el seguiment d’una matèria, d’un autor o de qualsevol altre tipus de cerca, podeu guardar la cerca que heu utilitzat per trobar-ho al catàleg. D’aquesta manera no l’haureu d’escriure cada vegada i podreu reservar el material que us interessi més ràpidament.

Renovacions: Potser l’acció més utilitzada del meu compte:  renovar els vostres préstecs en línia. Es pot renovar qualsevol préstec excepte si existeix una reserva sobre el document o si té multes per retard en el retorn.

Reserves: Podeu fer reserves en línia.

Historial: Molt interessant! Al vostre registre d’usuari podeu activar l’opció de conservar el vostre historial de lectura. Un cop fet, podreu consultar els documents que heu tret en préstec i fer altres operacions amb els botons que se us mostren. En general podeu confeccionar i gestionar llistes de registres al vostre registre d’usuari.

A més, des d’aquest espai podeu cercar directament al catàleg. I en el cas de ser professor, investigador, estudiant de tercer cicle o personal d’administració i serveis de la UB, hi trobareu també el formulari de fotocòpies gratuïtes.

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques, catàlegs i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.